اخبار تکنولوژی 9

معرفی تکنولوژی

اخبار تکنولوژی 9

معرفی تکنولوژی

تفاوت بازاریابی و فروش چیست؟

 معمولاً دو عبارت بازاریابی و فروش همواره در کنار یکدیگر دیده می شوند و همین موضوع یکی از علت هایی است که باعث شده خیلی این دو را یکی بدانند در صورتی که اینطور نیست.

معمولا شرکت ها و موسساتی کوچک واحد بازاریابی و فروش یکسانی دارند در حالی که برخی از شرکت های بزرگ و حرفه ای دو واحد مجزا دارند، یعنی یک واحد بازاریابی و یک واحد فروش.

دراین مطلب تصمیم داریم بیشتر به تفاوت بازاریابی و فروش بپردازیم.

تفاوت بازاریابی و فروش

1.

فروشنده ها همواره سعی می کنند محصولاتی که به آنها سپرده شده است را بفروشند و در این مسیر با استفاده از تکنیک های متقاعدسازی سعی می کنند مشتریان را به خرید محصولات ترغیب کنند.

اما بازاریاب بدنبال شناخت نیازهای مشتریان است تا بتواند با کمک واحدهای مختلف سازمان، محصولی را تولید کند که مطابق نیازها و خواسته های مشتریان باشد. اینجاست که تحقیقات بازاریابی می تواند به کمک بازاریاب بیاید.

 

این مطلب را از دست ندهید: 3+1 روش برای متقاعدکردن دیگران

2.

بازاریاب ها با بررسی بازار و ارزش های محصول قیمت گذاری می کنند و تلاش می کنند این قیمت ها بهترین باشد،

فروشنده ها معمولاً در برخورد با مشتری باید بتوانند این قیمت ها را توجیه کنند و مشتری را راضی به خرید کنند. خیلی اوقات قیمت یکی از موانع جدی برای پیشبرد فروش برای فروشنده است.

 

3.

فروشنده ها معمولاً بصورت مستقیم با خریدار صحبت می کنندو ارتباط آنها با خریدار و مصرف کننده است. اما بازاریاب ها ممکن است با افراد مختلفی صحبت کنند و مذاکره و جلسات کاری مختلفی را با سمت های مختلف و افراد مختلف در سازمان های مختلف داشته باشند تا بتوانند در طراحی و ایجاد محصول جدید یا شرایط بهینه فروش تصمیم گیری کنند.

 

4.

یک فروشنده معمولاً اهداف فروش کوتاه مدت دارد. معمولاً گفته می شود تارگت های هفتگی یا ماهانه و تلاش می کند این اهداف فروش را محقق کند.

بازاریاب اهداف بلند مدت دارد و افق دید او و اهداف او سالانه است. بازاریابان باید اهداف محتلفی داشته باشند مانند فروش، سهم بازار، رضایت مشتری، شکایت مشتری، تنوع محصولات و ...

 

5.

عمده فعالیت فروشنده ها،فروش محصولات هستند و اینکه بتوانند در زمانی مشخص محصول بیشتری را بفروشند، اما دایره فعالیت های بازاریاب وسیع تر و بیشتر است و اقداماتی مانند تحلیل بازار، مدیریت فروش، تبلیغات، روابط عمومی، تحقیقات بازاریابی و ... برعهده اوست.

بازاریابی و فروش دو عنصر کلیدی برای موفقیت کسب و کارها هستند و تلاقی و همکاری آنها باعث رشد سریع کسب وکار می شود.

در واقع تیم بازاریابی با کمک و همراهی تیم فروش می تواند بهترین نتیجه ها را دریافت کند و تیم فروش هم با استفاده از پیشنهادها و ایده های تیم بازاریابی و همچنین تبلیغ هایی که در راستای برندینگ انجام می شود، می تواند راحت تر محصولات را بفروشند.

 

7.

فرق بین بازاریابی و فروش در ایران

یک شکارچی زمانی می تواند شکار خوبی داشته باشد که با یک دوربین خوب اطرافش را رصد کند، یک راننده زمانی در مسابقه می تواند بهتر عمل کند که نقش خوان خوبی در کنارش باشد،

بازاریابی نقش دوربین و نقشه خوان را برای فروشنده ها بازی می کند و اگر سازمانی این تیم و این عملکرد را نداشته باشد تیم فروش نمی تواند عملکرد مناسبی داشته باشد. فروش بدون بازاریابی مانند تیراندازی با چشمان بسته است.

راه اندازی سامانه نت سنج پلاس ؛ سنجش کیفیت اینترنت در مناطق مختلف

وزیر ارتباطات از راه اندازی سامانه نت سنج پلاس خبر داده است، سامانه‌ای که قرار است به کمک آن کیفیت اینترنت توسط کاربرانا در مکان‌ها مختلف اریابی شود.

گزار‌ش‌ها نشان می‌دهد «نتسنج پلاس» قرار است به عنوان یک داشبورد شهروندان را قادر سازد با استفاده از آن امکان این را داشته باشد که چه سرویسی اینترنتی، با چه کیفیتی و با چه قیمتی در منطقهای که او قرار دارد در دسترس است و در نهایت هم با مقایسه کیفیت سرویسهای مختلف دست به انتخاب بزند. از دیگر قابلیت‌های این سرویس می‌توان به امکان ثبت شکایت،‌ مقایسه سرویسها، مقایسه قیمت، تست سرعت اینترنت، خرید آنلاین سرویس و غیره اشاره کرد.

سامانه نت سنج پلاس برای سنجش کیفیت اینترنت راه‌اندازی شد

وزیر ارتباطات، در پخش زنده خود معرفی سامانه سنجش کیفیت اینترنت گفت که از ابتدای دولت قبل و با سرمایهگذاری اپراتورهای همراه میزان کاربران پهنباند اینترنت تلفن همراه از ۳۰۰ هزار مشترک تا قبل از دولت یازدهم حالا به ۷۰ میلیون کاربر رسیده استوی بیان داشت که در حالحاضر کاربران در هزار ۲۴۲ شهر کشور و  ۸۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت پرسرعت روی گوشی خود دسترسی دارند.

جهرمی با معرفی  «سایت و سامانه نتسنج پلاس»  گفت که هر ایرانی در هر مکانی میتواند نسبت به کیفیت سرویس خود به صورت شفاف دسترسی داشته باشداو در ادامه افزود

در ۲ سال گذشته بیش از هزار و ۲۴۲ شهر و همه روستاهای کشور را پایش کردهایمتمام جادههای کشور، تمام محلها و مناطق را گام به گام رفته و کیفیت ارتباطات را اندازهگیری‌ کردهایمبه جز این ۶ هزار سنسور در سراسر شبکه ارتباطی کشور کار گذشته شده که این سنسورها به صورت آنلاین کیفیت ارتباطات را رصد میکنندتمام اطلاعات جمعآوری شده از این طریق حالا در نتسنج قابل رویت است.

مطالب پیشنهادی

 در سامانه نتسنج کاربر در هر مکانی میتواند موارد زیر را مشاهده کند:

  •  شرکتهایی در حال ارائه خدمات
  • پوشش کیفیت شبکه‌ هر شرکت
  • ‌ میزان سرعت شبکه اینترنت هر شرکت 
  • بیشترین شکایات مردم در آن منطقه متوجه چه اپراتوی است؟
  • ثبت آنلاین گزارش‌ها و شکایات از سرویس‌های اینترنتی و ثبت نهایی آنها در رگولاتوری
  • منبع:
  • https://techrato.com/2020/02/14/nejsanj-plus-system-ict-mins/

معرفی و بررسی مشخصات گلکسی اس 20 اولترا سامسونگ؛ بهترین گوشی هوشمند جهان!

سامسونگ با رونمایی از گلکسی اس ۲۰ اولترا، توجه جهان را باز هم به سمت خود جلب کرد. در این مقاله به معرفی و بررسی مشخصات گلکسی اس 20 اولترا می‌پردازیم و نگاهی نزدیک خواهیم داشت به جدیدترین تکنولوژی‌های سامسونگ. با تکراتو همراه شوید.

سامسونگ در رویدادی که روز سه شنبه، ۲۲ بهمن ماه (۱۱ فوریه) برگزار کرد، جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود یعنی گلکسی اس ۲۰ (Galaxy S20)، گلکسی اس ۲۰ پلاس (Galaxy S20 Plus) و گلکسی اس ۲۰ اولترا (Galaxy S20 Ultra) را به نمایش گذاشت. این رویداد یک شگفتی دیگر هم داشت که با نام گلکسی زد فلیپ (Galaxy Z Flip) معرفی شد. اما بزرگ‌ترین گوشی در این رویداد توانست بیشترین توجه را به سمت خود جلب کند.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا از اینترنت 5G، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل، زوم دیجیتال 100x و نمایشگر ۶.۹ اینچی برخوردار است که همگی در بالاترین رده‌ی کیفیت طراحی و ساخته شده‌اند. هرچند که تمام این ویژگی‌ها با قیمت بسیار بالایی در دسترس قرار می‌گیرد. ادامه این مطلب به معرفی و بررسی مشخصات گلکسی اس 20 اولترا سامسونگ اختصاص دارد. در ادامه به قیمت گلکسی اس 20 اولترا، مشخصات فنی گلکسی اس 20 اولترا و برترین ویژگی های گوشی جدید سامسونگ می‌پردازیم.

اگر می‌خواهید گوشی های جدید سامسونگ را بهتر بشناسید، این مقاله‌ها را از دست ندهید:

معرفی و بررسی مشخصات گلکسی اس 20 اولترا از نگاه نزدیک

معرفی و بررسی مشخصات گلکسی اس 20 اولترا از نگاه نزدیک

مطالب پیشنهادی

مشخصات فنی گلکسی اس ۲۰ اولترا ، به عنوان جدید ترین و بزرگ‌ترین گوشی هوشمند کمپانی سامسونگ است، با بحث برانگیزی فراوان به میدان می‌آید. شما با خرید گوشی جدید سامسونگ می‌توانید از پیشرفته‌ترین گوشی مجهز به 5G همراه با بهترین دوربین جهان استفاده کنید؛ البته اگر با پرداخت هزینه‌ی بسیار زیاد آن مشکلی نداشته باشید.

اگر بخواهیم معرفی و بررسی مشخصات گلکسی اس 20 اولترا را خیلی کوتاه و خلاصه کنیم، باید بگوییم که این گوشی با سه ویژگی مهم پا به میدان رقابت گذاشته است؛ نمایشگر بزرگ با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، دوربین قدرتمند با قابلیت ضبط ویدیو 8K و پشتیبانی از شبکه اینترنت 5G. شاید به دلیل قدرت بالای مشخصات فنی گلکسی اس 20 اولترا نام آن را بالاتر از آیفون ۱۱ و حتی پرچمدار ۲۰۲۰ کوپرتینو به عنوان برترین گوشی هوشمند جهان هم دیدیم.

مقایسه گلکسی اس 20 سامسونگ و آیفون 11 اپل ؛ مشخصات، اندازه و قیمت

شاید تصور کنید که این ویژگی‌ها در دو گوشی گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ پلاس هم وجود دارند و نیازی نیست که بخواهیم برای آنها قیمت بالاتری پرداخت کنیم. اما معرفی و بررسی مشخصات گلکسی اس 20 اولترا سامسونگ با همین چند جمله تمام نمی‌شود.

دوربین گلکسی اس 20 اولترا به چند دلیل مختلف تحسین برانگیز است. با یک نگاه کوتاه به این گوشی متوجه می‌شوید عکس‌‌هایی که در شرایط نوری مطلوب با دوربین اس ۲۰ اولترا ثبت می‌شوند، جزییات بالا و دقیقی دارند. کیفیت عکس‌های این دوربین آنقدر بالاست که اگر بخواهید آنها را ادیت یا کم حجم کنید، مطمئن باشید که کیفیت آنها اصلا کم نمی‌شود. این در حالیست که اگر عکس‌های ثبت شده با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس (پرچمدارهای ۲۰۱۹ سامسونگ) را ادیت کنید، کاهش کیفیت جزیی را در آنها مشاهده خواهید کرد.

لنز تله فوتو ۴۸ پیکسلی یکی دیگر از شگفت‌انگیزترین مشخصات فنی گلکسی اس 20 اولترا است. به لطف زوم اپتیکال 10x و زوم دیجیتال 100x این لنز می‌توانید عکس‌های زیبایی از سوژه‌هایی که خیلی دور هستند ثبت کنید. برای مقایسه بهتر باید بگوییم که دوربین گلکسی اس ۱۰ پلاس که سال گذشته رونمایی شد، از زوم اپتیکال 2x و زوم دیجیتال 10x پشتیبانی می‌کند. از همه مهم‌تر اینکه رقیب اصلی اس ۲۰ اولترا، گوشی آیفون ۱۱ پرو است که زوم دیجیتال آن تنها به 6x می‌رسد. زوم 100x یعنی جزییات تصویر حتی در دورترین فاصله‌ها هم کیفیت بالایی دارد.

گوشی‌های گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس سامسونگ هم به لنز تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی مجهز هستند. سنسور لنز در این گوشی‌ها بزرگ‌تر از قبل شده و همین ویژگی باعث می‌شود که عکس‌ها با کیفیت بالایی به ثبت برسند. علاوه بر اینکه اندازه‌ی هر کدام از پیکسل‌های مجزا هم در این گوشی‌ها بزرگ‌تر است که اختلاف عددی لنز دوربین این گوشی‌ها را با گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس، بی اهمیت می‌کند.

بهترین گوشی های هوشمند 2020 : فراتر از یک گوشی همراه یا موبایل

لنز اصلی و لنز تله فوتو در گوشی گلکسی اس ۲۰ اولترا هم از سنسورهای بزرگ‌تری برخوردار شده‌اند. همین ویژگی باعث می‌شود که لنز دوربین نور بیشتری را جذب کند. اما لنز سوم اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی در این گوشی با دو گوشی کوچک‌تر این خانواده سه نفره، برابر است. سنسور لنز در این دوربین خانواده گلکسی اس 20 هم بزرگ‌تر از لنز تله فوتو ۱۶ مگاپیکسلی گلکسی اس ۱۰ شده است. در ادامه‌ی معرفی و بررسی مشخصات گلکسی اس 20 اولترا از لحاظ دوربین، بیشتر به این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

سامسونگ همچنان عنوان بهترین نرم‌افزار گوشی را برای خود حفظ کرده است. این شرکت در گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۰ خود این ارتقا نرم‌افزاری را حتی به مرحله‌ی بالاتری رسانده است. یکی از ویژگی‌های هیجان انگیز که نرم‌افزار این گوشی‌ها در اختیار شما قرار می‌دهند، ‌این است که می‌توانید عکس و فیلم را با هم بگیرید. اما چگونه؟ این دوربین از حالت جدیدی به نام Single Take پشتیبانی می‌‌کند که چندین شات مختلف را در عرض ده ثانیه ثبت می‌کند. این تصاویر با تمام لنز‌های دوربین ثبت می‌شوند و عکس‌های ساده، اولترا واید، پرتره، ویدیوی هایپرلپس، ویدیو معمولی و غیره در عرض ده ثانیه ضبط می‌شوند. این ویژگی با یک دکمه‌ی ساده فعال می‌شود که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم.

مشخصات فنی گلکسی اس 20 اولترا با مشخصات یک لپ تاپ برابری می‌کند؛ یعنی بیشتر از چیزی که از یک گوشی انتظار دارید. رم ۱۶ گیگابایت، تراشه‌ی ۷ نانومتری و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی،‌ ویژگی‌هایی هستند که توانایی‌های یک لپ‌تاپ پیشرفته را در قالب یک گوشی هوشمند در اختیار شما قرار می‌دهند. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی هم در گلکسی اس 20 اولترا قرار گرفته و دستگاه را برای استفاده‌ از این ویژگی‌های قدرتمند، روشن نگه می‌دارد. اینترنت 5G و سنسور اثر انگشت داخل نمایشگر از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این گوشی هوشمند هستند.

نکته‌ی مهم و شاید منفی درباره‌ی گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۰ این است که هیچ کدام به جک هدفون استاندارد ۳.۵ میلی‌متری مجهز نیستند؛ این اولین باری است که سامسونگ این قابلیت کاربردی را از گوشی‌های خود حذف می‌کند. هرچند که به جای آن، فضای کافی برای نصب ظرفیت بیشتر باتری فراهم شده است.

نکته‌ی مهم دیگر در معرفی و بررسی مشخصات گلکسی اس 20 اولترا سامسونگ، قیمت گلکسی اس 20 اولترا قطعا برای بسیاری از افراد مقرون به صرفه نیست. حتی کسانی که توانایی خرید پرچمدارهایی مثل گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۹ پلاس را داشتند، احتمالا از خرید این دستگاه منصرف می‌شوند.

قیمت گلکسی اس 20 اولترا و سایر پرچمدارهای ۲۰۲۰ سامسونگ در مجموع بسیار بالا است و افراد زیادی هستند که حتی بودجه‌ی کافی برای خرید دو مدل کوچک‌تر، یعنی گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس را هم ندارند؛ افرادی هم که توانایی خرید داشته باشند، ترجیح می‌دهند همان نسخه‌ی رده بالاتر گلکسی s20 اولترا را خریداری کنند.

با تمام این اوصاف، محدودیت بودجه نمی‌تواند مانع طرفداران واقعی گوشی‌های سامسونگ شود. این افراد عاشق جدیدترین تکنولوژی‌ها هستند و تلاش می‌کنند به آنها دسترسی داشته باشند.

قیمت گلکسی اس 20 اولترا سامسونگ چقدر است؟

معرفی و بررسی مشخصات گلکسی اس 20 اولترا از لحاظ قیمت و تاریخ عرضه

فروش رسمی خانواده پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 20 اولترا، گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس از ۱۶ اسفند (۶ مارس) در آمریکا، ‌استرالیا و اروپا آغاز می‌شود. بریتانیا هم این گوشی‌ها را از ۲۳ اسفند (۱۳ مارس) در بازارهای خود عرضه می‌کند. پیش فروش این گوشی‌ها در حال حاضر در بازار استرالیا و اروپا آغاز شده است. پیش فروش آمریکا هم از ۲ اسفند (۲۱ فوریه) شروع می‌شود.

قیمت گلکسی اس 20 اولترا در بازارهای جهانی ۱۳۹۹ دلار و ۱۱۹۹ یورو است. البته این قیمت فقط برای نسخه‌ی مجهز به رم ۱۲ گیگابایتی با حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی است. پیشتر مفصلا به حواشی پیرامون قیمت گوشی جدید سامسونگ پرداخته‌ایم؛ پیشنهاد می‌شود مقاله قیمت گلکسی اس 20 (Galaxy S20) را از دست ندهید:

قیمت گلکسی اس 20 (Galaxy S20) چقدر است ؛ پرچمدار جدید سامسونگ با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

قیمت گلکسی اس 20 اولترا در مدل رده بالاتر با رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت، با برچسب قیمتی ۱۵۹۹ دلار و ۱۳۹۹ یورو در بازارهای جهان عرضه خواهد شد. گفته بودیم که مشخصات این گوشی با لپ‌تاپ برابری می‌کند!

خبر خوب این است که به لطف اینترنت پر سرعت 5G، آسان‌تر می‌توانید به حافظه ابری دسترسی داشته باشید و مجبور نیستید که حتما نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی را خریداری کنید. علاوه بر اینکه تمامی گوشی‌های سری گلکسی اس 20 از نصب میکرو اس دی و افزایش حافظه تا ۱ ترابایت پشتیبانی می‌کنند.

معرفی و بررسی مشخصات گلکسی اس 20 اولترا از لحاظ صفحه نمایش و طراحی

معرفی و بررسی مشخصات گلکسی اس 20 اولترا از لحاظ صفحه نمایش و طراحی

 

منبع:

7 اشتباه در جستجوی کلمات کلیدی که باید از آن­‌ها دوری کنید

فکر کردن درمورد واژه ها کلیدی که می‌­خواهید با آن­‌ها رتبه کسب‌ کنید، نخستین و مهم­‌ترین قدم در استراتژی سئو سایت شماست. با این‌حال، جستجو برای واژه ها کلیدی تاحدودی دلهره­‌آور است. بعد باید ببینیم از چه اشتباهاتی در جستجوی کلمات کلیدی باید دوری کنیم؟در این نوشتار شما را با رایج­‌ترین اشتباهاتی که مردم در رابطه با جستجوی واژه ها کلیدی با آن مواجه می­‌شوند آشنا می‌­کنیم.



پرهیز از این اشتباهات می­‌تواند شما را در استراتژی جستجوی کلمات کلیدی یاری کند.


۱-عدم جستجوی صحیح واژه ها کلیدی:

جستجوی کلمات کلیدی - کلمات کلیدی در موتورهای جستجو


مرحله جستجو برای واژه ها کلیدی می­‌تواند زیاد مشکل و زمان­‌بر باشد. فلذا ممکن است از انجام مفصل و صحیح آن سرباز زنید و چیزی را مبنا پیمان دهید که به صورت غریزی پرماسیدن می‌­کنید مخاطبانتان آن­‌را جستجو می­‌کنند. این پیشه اشتباه ابهت است و شما بایستی برای تحقیق و پیکاوی در مورد زبان مخاطبان خویش وعباراتی که معمولا جستجو می­‌کنند وقت صرف کنید.


نتیجه جستجو شما برای واژه ها کلیدی باید لیست گسترده‌­ای از واژه ها کلیدی باشد که می­‌خواهید روی آن­‌ها رتبه کسب کنید. این لیست باید به صورت منظم آپدیت شود، چرا که احتمال دارد مخاطبان شما، مایحتاج و یا تمرکز کسب­‌وکار شما به بازبینی زمان تغییراتی داشته باشد.


پیشنهاد وب رمز: بهترین ابزارهای پیدا کردن واژه ها کلیدی سایت در سنه ۲۰۱۹


۲-هدف­‌گذاری روی کلمات کلیدی رویایی

واقع­‌بینانه روی کلمات کلیدی خود هدف­‌گذاری کنید. برخی از گوشه­‌های بازار بسیار رقابتی هستند و اگر اخیرا وبسایت و یا کسب­‌وکار خود را راه‌­اندازی کرده­‌اید، کسب رتبه در این بخش­‌های بازار بسیار مشکل است. اگر پسین وارد بازار شده‌­اید نباید به­ سراغ کلمات کلیدی اصلی “head” بروید. برعکس، در این حالت باید به ­دنبال واژه ها کلیدی طولانی “tail” باشید چراکه کسب رتبه روی این کلمات کلیدی آسان­‌تر است.


برای نمونه اگر وبلاگی را درباره فیتنس راه­‌اندازی کرده­‌اید، کسب رتبه روی کلمه کلیدی “فیتنس” کار زیاد کاستی است. بهتر است آنچه که وبلاگ شما را منحصر بفرد و متفاوت  می­‌کند را استخراج کنید و عبارات کلیدی متناسب با آن را جستجو کنید. مثلا ممکن است در وبلاگتان در مورد تمرینات فیتنس برای کسان بازنشسته بنویسید، فلذا گزینش “فیتنس برای کسان بازنشسته”  به عنوان عبارت کلیدی می­‌تواند راهبرد مناسبی باشد. در این مثال شما بایستی عباراتی همانند “فیتنس برای بزرگسالان” و “فیتنس برای کسان مسن” را نیز مورد منظور پیمان دهید.


اگر با کلمات کلیدی طولانی­‌تر توانستید به صورت کامیابی آمیز روی بازار خویش متمرکز شوید و رتبه کسب کنید، پس متعلق به می­‌توانید، روی کلمات کلیدی اصلی “head” سایر نیز هدف­‌گذاری کنید. هدف‌­گذاری برای کلمات کلیدی اصلی باید بخشی از راهبرد بلندمدت جستجوی کلمات کلیدی شما باشد.


۳-استفاده از کلمات کلیدی غیرمرتبط:

کلمات کلیدی که روی آن­‌ها هدف­‌گذاری می­‌کنید بایستی همان کلماتی باشد که مشتریان شما برای جستجوهای خود از آن­‌ها استفاده می­‌کنند. همش کوشش کنید از زبان مخاطبانتان کاربرد کنید. فرض کنید شما “لباس شب” می­‌فروشید و در بازاریابی خود این لباس­‌ها را “لباس شب” عنوان می­‌کنید. حال آنکه شدنی است افراد عبارت “لباس شب” را هیچگاه جستجو نکنند و بجای آن از عباراتی مشابه “لباس مجلسی” و یا “لباس مهمانی” در جستجوهای خویش کاربرد کنند، پس نمی‌­توانید روی عبارت “لباس شب” به اندازه عبارات دیگر ذکر شده ترافیک بدست آورید.


جستجوی کلمات کلیدی -شناسایی کلمات کلیدی


۴-عدم توجه به به کارگیری واژه ها به صورت مفرد یا جمع

همیشه حواستان به جمع یا مفرد بودن کلماتی که روی آن­‌ها هدف­‌گذاری می­‌کنید باشد. بطور مثال می‌­خواهید روی کلمه “سبزی” رتبه کسب کنید یا “سبزیجات” ؟ افراد “خبر فوری” را جستجو می‌­کنند یا “اخبار فوری”؟ هر چند گوگل در تشخیص همسان بودن واژه ها جمع و مفرد پیشرفت­‌هایی داشته­ است، ولی کماکان نتایج جستجو و شمار صفحات برای کلمات جمع و مفرد متفاوت است. با به کارگیری google trend از انتخاب کلمه مورد عقیده به صورت جمع یا مفرد مطمئن شوید. در ضمن باید به قصد و نیت مخاطبتان در جستجوی کلمه کلیدی فکر کنید. برای مثال ممکن است کسی که به تعقیب اطلاعات کلی در مورد یک کلمه می­‌گردد آن را به صورت مفرد جستجو و کسی که به دنبال سنجش یا خرید یک فرآورده است آن را به صورت جمع جستجو کند. بنابراین گزینش واژه به چهره جمع یا مفرد پیوستگی به ماهیت واژه و کسب‌­وکار شما دارد. بعد به آن فکر کنید.


اگر واقعا نمی­‌دانید کلمه باره نظر را به صورت جمع یا مفرد برگزیدن کنید، می­‌توانید از خاصیت “هم خانواده” در ورژن پرمیموم یوست سئو بهره‌گیری کنید و هر دو واژه جمع و مفرد را به آن اضافه کنید. در این­صورت به راحتی می‌­توانید هر دو حالت ممکن را به نکوداشتن بهینه­‌سازی کنید.


۵-هدف­‌گذاری برای کلمات کلیدی بدون ترافیک

کلمات کلیدی طولانی راه حل مناسبی برای آغاز استراتژی کلمات کلیدی هستند. این عبارات شدامد کمتری را به خویش جذب می‌­کنند ولی شانس بالاتری را برای تبدیل بازدیدکنندگان وب­سایت به خریدار دارند. افرادی که از عبارات مشخص برای پیدا کردن آنچه دقیقا شما در وبلاگتان نوشته­‌اید استفاده می­‌کنند، افراد بسیار مناسبی به­‌عنوان مشتریان هدف شما هستند. با این­حال اگر واژه کلیدی شما بیش از مرز اختصاصی باشد، هیچ ترافیکی را جذب نمی­‌کند و کمکی به درمان سئوی وب­ سایت شما نمی­‌کند. بنابراین کلمات کلیدی طولانی را برگزیدن کنید که می‌­توانند برای شما شدامد ایجاد کنند.


۶-فراموش کردن ارزیابی

اگر به پیگیری کسب رتبه روی عبارت مشخصی هستید حتما میزان موفقیت خود را در این مسیر بصورت منظم ارزیابی کنید. بدین قصد می­‌بایست واژه کلیدی مورد نظر خود را در زمان­‌های مختلف در گوگل جستجو کنید. اما به این نکته نیز پروا داشته باشید که جستجوی شما شدنی است مغرضانه باشد. چرا که نتایج موتور جستجوی گوگل شخصی­‌سازی می­‌شوند. پس از یک مرورگر شخصی کاربرد کنید و ببینید که آیا مطلب/محتویات مورد عقیده شما در نتایج جستجو دیده می­‌شود یا خیر. اگر مرحله ارزیابی را فراموش کنید، توانا به تشخیص این موضوع نخواهید بود که آیا می­‌توانید برای واژه ها کلیدی رقابتی­‌تر اقدام کنید یا بایستی به دنبال کلمات کلیدی طولانی دیگری باشید.


۷-تمرکز روی تنها یک کلمه کلیدی در هر پست

اگر یک پست استاندارد نوشته‌­اید، می­‌توانید به ازای بیش از یک واژه کلیدی رتبه کسب کنید. اگر بدون اضافه کردن مطلب جدید توانا به تعیین بیش از یک کلمه کلیدی برای پست خود هستید، حتما این کار را بکنید.

کلمات کلیدی را انتخاب کنید که مخاطبان شما آنها را جستجو میکنند.

نتیجه­‌گیری: از این اشتباهات بپرهیزید و یک استراتژی جستجو واژه ها کلیدی کامیاب داشته باشید.


جستجو برای واژه ها کلیدی یک پیشه زمان­‌بر است. صرف این موعد و فکر کردن درباره واژه ها کلیدی زیاد مهم است. مقاله تحقیقات واژه ها کلیدی برای سئو نکات مهمی را جهت تعیین یک استراتژی خوب برای جستجوی واژه ها کلیدی در برگزیدن شما می­‌گذارد.

بررسی ویدیویی هواوی Y9s

بایستی هواوی Y9s را بهترین گوشی هواوی در رده Y تا به امروز دانست، اسمارت‌فونی که با تجهیز به دوربین سه‌گانه در کنار سلفی پاپ آپ، سخت‌افزار توانمند و نمایشگر بزرگ 6.59 اینچی، یک گزینه خوب و در عین حال اقتصادی محسوب می‌شود.

این گوشی هواوی که به تازگی وارد بازار کشورمان شده است، از ساختاری شکیل که آمیخته به شیشه و فلز است، بهره می‌گیرد و با آنکه یک نمونه میان رده محسوب می‌شود، به مشخصات گوشی‌های بالا رده تجهیز شده است.

در ادامه، شما را به مشاهده بررسی اختصاصی و ویدیویی این گوشی خاص و جذاب هواوی دعوت می‌کنیم.